Освітня програма Милятичівського ліцею на 2023-2024 н.р.
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ на 2022-2023 н.р.
5-6 класи НУШ
1. Загальні положення
Освітня програма для 5-6 класів НУШ складена
на основі Типової освітньої програми для
5-9 класів закладів загальної середньої
освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України
19.02.2021р.№235.
Освітня програма визначає:
·
вимоги до
осіб, які розпочинають навчання за освітньою програмою базової середньої
освіти;
·
загальний
обсяг навчального навантаження на адаптаційному циклі в годинах, його розподіл
між освітніми галузями за роками навчання.
Освітня програма також включає:
·
навчальний
план 5-6 класів НУШ;
·
рекомендовані
форми організації освітнього процесу;
·
опис
інструментарію оцінювання;
·
перелік
модельних навчальних програм.
2. Вимоги до осіб, які
розпочинають навчання за освітньою
програмою
Навчання за освітньою програмою
базової середньої освіти розпочинають учні, які на момент зарахування (переведення)
до закладу загальної середньої освіти,
що забезпечує здобуття
відповідного рівня повної загальної середньої
освіти, досягли результатів навчання, визначених у Державному стандарті
початкової освіти, що підтверджено відповідним документом (свідоцтвом досягнень, свідоцтвом про здобуття
початкової освіти).
У
разі відсутності результатів річного оцінювання з будь-яких предметів
та/або державної підсумкової атестації за рівень початкової освіти учні
повинні пройти відповідне оцінювання упродовж
першого семестру навчального року.
Для проведення оцінювання наказом
керівника закладу освіти створюється комісія, затверджується її склад (голова
та члени комісії),
а також графік проведення оцінювання та перелік завдань
з навчальних предметів.
Протокол оцінювання рівня навчальних
досягнень складається за формою згідно
з додатком 2 до Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої
освіти, затвердженого наказом
Міністерства освіти і науки України
12 січня 2016 року № 8 (у редакції наказу
Міністерства освіти і науки України
від 10 липня 2019 року № 955), зареєстрованого в Міністерстві юстиції
України 03 лютого 2016 р.
за № 184/28314.
3. Загальний обсяг навчального
навантаження на адаптаційному циклі базової середньої освіти
Загальний обсяг навчального
навантаження для учнів 5-6 класів (адаптаційний цикл базової середньої освіти)
сформовано для закладу з українською мовою навчання (додаток №1).
Розподіл навчального навантаження
здійснено за освітніми галузями та роками навчання.
Рекомендовану мінімальну та
максимальну кількість навчальних годин за освітніми галузями та роками навчання
визначено відповідно до базових навчальних планів (додаток №23 Державного
стандарту).
4. Навчальний
план
Галузь |
Інтегровані
курси (внутрішньогалузеві) |
Предмети |
Додаткові години |
2 |
1,5 |
Монітор
навчального навантаження за галуззю відповідно до типового навчального плану
(ТНП) |
||||||||
Навчальний
план закладу загальної середньої освіти з навчанням українською мовою |
Годин
до діапазону min-max |
Відхилення
від рекомендованого |
Годин
до діапазону min-max |
Відхилення
від рекомендованого |
||||||||||
Галузь |
Перелік
типових навчальних компонентів, доступних для конструювання навчального плану
|
Індекс
|
Класи |
|||||||||||
Інтегровані
курси (внутрішньогалузеві) |
Предмети |
5 |
6 |
|||||||||||
Годин
на тиждень |
5
клас |
6
клас |
||||||||||||
Мовно-літературна |
Інтегрований мовно-літературний
курс |
Українська мова і література |
Українська мова |
МОВ |
4 |
4 |
12 |
-1 |
12 |
-1 |
||||
Інтегрований курс літератур |
Українська література |
МОВ |
2 |
2 |
||||||||||
Зарубіжна література |
МОВ |
2 |
2 |
|||||||||||
Англійська мова |
МОВ |
4 |
4 |
|||||||||||
Друга іноземна |
МОВ |
|||||||||||||
Математична |
Математика |
МАО |
5 |
5 |
5 |
0 |
5 |
0 |
||||||
Математика |
Алгебра |
МАО |
||||||||||||
Геометрія |
МАО |
|||||||||||||
МАО |
||||||||||||||
Природнича |
Пізнаємо природу (5-6) |
ПРО |
2 |
2 |
2 |
0 |
4 |
0 |
||||||
Природознавство
5-9 |
Географія |
ПРО |
2 |
|||||||||||
Біологія |
ПРО |
|||||||||||||
Хімія |
ПРО |
|||||||||||||
Фізика |
ПРО |
|||||||||||||
ПРО |
||||||||||||||
Соціальна
та здоров'язбережувальна |
Здоров'я, безпека та добробут |
СЗО |
1 |
1 |
1 |
0,5 |
1 |
0,5 |
||||||
Етика* / Культура |
СЗО |
|||||||||||||
СЗО |
||||||||||||||
Громадянська
та історична |
Україна і світ: вступ до
історії та громадянської освіти |
Досліджуємо історію і
суспільство |
Вступ до історії України та
громадянської освіти |
ГІО |
1 |
1 |
0 |
2 |
0 |
|||||
Історія України. Всесвітня
історія |
ГІО |
2 |
||||||||||||
ГІО |
||||||||||||||
Технологічна |
Технології |
ТЕО |
2 |
2 |
2 |
0 |
2 |
0 |
||||||
ТЕО |
||||||||||||||
Інформатична |
Інформатика |
ІФО |
1 |
1,5 |
1 |
0,5 |
1,5 |
0 |
||||||
ІФО |
||||||||||||||
Мистецька |
Мистецтво |
Образотворче мистецтво |
МИО |
1 |
1 |
2 |
0 |
2 |
0 |
|||||
Музичне мистецтво |
МИО |
1 |
1 |
|||||||||||
МИО |
||||||||||||||
Фізична
культура |
Фізична культура |
ФІО |
3 |
3 |
3 |
0 |
3 |
0 |
||||||
ФІО |
||||||||||||||
Усього |
29 |
32,5 |
0 |
-0,5 |
||||||||||
Додаткові години для вивчення предметів освітніх
галузей, вибіркових освітніх компонентів, проведення індивідуальних
консультацій та групових занять: етика-1год., українознавство 1год.
(5кл.);етика-1год., українознавство -0,5год. (6кл.) |
2 |
1,5 |
||||||||||||
Кількість навчальних годин, що
фінансуються з бюджету (без урахування поділу на групи) |
31 |
34 |
||||||||||||
Гранично допустиме тижневе
навчальне навантаження на учня |
28 |
31 |
4.
Навчальний план для 5-6 класів НУШ
Освітня галузь |
Інтегровані курси |
Предмети |
5 клас |
6 клас |
Модельні навчальні
програми |
Години на тиждень |
|||||
Мовно - літературна |
|
Українська мова |
4 |
4 |
Заболотний та ін. |
Українська
література |
2 |
2 |
Яценко та ін. |
||
Зарубіжна
література |
2 |
2 |
Ніколенко та ін. |
||
Англійська мова |
4 |
4 |
Редько та ін. |
||
Математична |
|
Математика |
5 |
5 |
Істер |
Природнича |
Пізнаємо природу |
|
2 |
2 |
Біда та ін. |
|
Географія |
|
2 |
Запотоцький та ін. |
|
Соціальна і
здоров'я-збережувальна |
Здоров'я, безпека
та добробут |
|
1 |
1 |
Шиян та ін. |
Громадянська та
історична |
Україна і світ:
вступ до історії та громадянської освіти |
|
1 |
|
Власова та ін. |
|
Історія України.
Всесвітня історія |
|
2 |
||
Технологічна |
|
Технології |
2 |
2 |
Кільдеров та ін. |
Інформатична |
|
Інформатика |
1 |
1,5 |
Ривкінд та ін. |
Мистецька |
|
Образотворче
мистецтво |
1 |
1 |
Івасюк та ін. |
Музичне мистецтво |
1 |
1 |
|||
Фізична культура |
|
Фізична культура |
3 |
3 |
Педан та ін. |
РАЗОМ: |
29 |
32,5 |
|
||
Додаткові години на
вивчення предметів освітніх галузей,
освітніх компонентів, проведення індивідуальних консультацій та групових
занять: |
|
|
|
||
|
Етика |
1 |
1 |
|
|
Українознавство |
1 |
0,5 |
|
||
Кількість
навчальних годин, що фінансуються з бюджету (без урахування поділу на групи) |
31 |
34 |
|
||
Гранично допустиме
тижневе навантаження на учня |
28 |
31 |
|
||
ВСЬОГО ГОДИН: |
31 |
34 |
|
Додаткові години навчального плану (етика та
українознавство) спрямовані на
формування моральних цінностей, усвідомлення правил, принципів та
норм належної поведінки, розвиток естетичних
смаків здобувачів освіти, цілісного пізнання творення української нації, українських звичаїв та
традицій, популяризацію духовного та і матеріального життя українського народу,
його культури і мистецтва.
5. Модельні навчальні програми
Навчальні програми, що розроблені на
основі модельних навчальних програм і затверджені педагогічною радою закладу
освіти:
Мовно-літературна освітня галузь:
·
Українська мова 5-6 кл.
Заболотний та ін.
·
Українська
література 5-6 кл.
Яценко та ін.
·
Зарубіжна
література 5-6 кл. Ніколенко
та ін.
·
Іноземна
мова 5-9 кл. Редько та
ін.
Математична галузь:
·
Математика
5-6 кл. Істер.
Природнича освітня галузь:
·
Пізнаємо
природу 5-6 кл. Біда та ін.
·
Географія
6-9 кл.
Запотоцький та ін.
Соціальна і здоров'язбережувальна
освітня галузь:
·
Здоров’я, безпека та добробут 5-6 кл. Шиян та ін.
Громадянська та історична освітня галузь:
·
Україна і світ, вступ до історії та
громадянської освіти 5-6 кл. (інтегрований курс) Власова та ін.
Технологічна освітня галузь:
·
Технології 5-6 кл. Кільдеров та ін.
Інформатична освітня галузь:
·
Інформатика 5-6 кл. Ривкінд та ін.
Мистецька освітня галузь:
·
Мистецтво 5-6 кл. Івасюк та ін.
Фізична культура:
6. Рекомендовані форми організації освітнього процесу
Освітній процес організовується в безпечному освітньому середовищі та здійснюється з урахуванням вікових
особливостей, фізичного, психічного та інтелектуального розвитку
дітей, їхніх особливих освітніх
потреб.
У
рамках академічної свободи
форми організації освітнього процесу визначаються
педагогічною радою закладу освіти. Рекомендовані наступні форми організації
освітнього процесу (типи уроків):
·
формування
компетентностей;
·
розвиток
компетентностей;
·
перевірка
та /або оцінювання досягнення компетентностей;
·
корекція
основних компетентностей;
·
комбінований
урок.
Також формами організації освітнього процесу можуть бути екскурсії,
віртуальні подорожі, уроки-семінари, конференції, спектаклі, інтерактивні уроки,
проблемні уроки, відео-уроки, уроки прес-конференції, ділові ігри тощо.
7.
Опис інструментарію оцінювання
Оцінюванню підлягають результати навчання
з навчальних предметів обов’язкового освітнього
компонента.
Основними видами оцінювання результатів навчання учнів є: поточне, підсумкове (тематичне, семестрове, річне)
оцінювання.
Річне оцінювання здійснюються за
системою оцінювання, визначеною законо давством,
а результати такого оцінювання відображаються
у свідоцтві досягнень, що видається учневі щороку. Поточне
та підсумкове оцінювання результатів навчання учнів здійснюється відповідно до вимог
модельних навчальних програм.
У рамках академічної свободи
педагогічні працівники закладу освіти здійснюють вибір форм, змісту та способу
оцінювання залежно від дидактичної мети. Педагогічна рада рекомендує такі
основні форми та способи оцінювання:
·
усне
(індивідуальне, групове та фронтальне опитування);
·
письмове
(самостійні, контрольні роботи, тестування, робота з таблицями, графіками,
схемами, контурними картами…);
·
цифрове
(тестування в електронному форматі);
·
практичне
(організація досліджень, навчальних
проєктів, виготовлення виробів, робота з біологічними об’єктами, хімічними
речовинами…).
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ на 2021-2022 н.р.
Освітня діяльність у Милятичівському закладі загальної середньої
освіти І-ІІІ ступенів Солонківської сільської ради у 2021/2022 навчальному році
здійснюватиметься відповідно до законів України «Про освіту», «Про повну
загальну середню освіту», Концепції реалізації державної політики у сфері
реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до
2029 року (схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.12.2016 №
988-р - https://cutt.ly/OyA9z5p), Державного стандарту початкової освіти,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 87 (у
редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24.07.2019 № 688) (у 1-4
класах); Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392.
Освітня програма розроблена на основі:
для 1-2 класів – Де.ржавного
стандарту початкової освіти ( 2018 р.), типових освітніх програм (наказ МОН від
08.10.2019 № 1272);
для 3-4 класів – Державного стандарту
початкової освіти ( 2018 р.), типових освітніх програм (наказ МОН від
08.10.2019 р. № 1273);
У 5-11 класах закладів
загальної середньої освіти освітній процес здійснюватиметься відповідно до
таких типових освітніх програм:
«Типова освітня програма
закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня», затверджена наказом МОН від
20.04.2018 р. № 405;
«Типова освітня програма закладів
загальної середньої освіти ІІІ ступеня», затверджена наказом МОН від 20.04.2018
р. № 408 (у редакції наказу МОН від 28.11.2019 р. №1493 зі змінами, внесеними
наказом МОН від 31.03.2020 р. №
464).
В освітній програмі
загальний обсяг навчального навантаження визначається у навчальному плані,
очікувані результати навчання здобувачів освіти окреслюються у навчальних
програмах предметів/інтегрованих курсів (що є складниками освітньої програми).
В освітній програмі закладу освіти, що складена на основі типової освітньої
програми чи іншої освітньої програми та може бути впроваджена відповідно до
чинних нормативних документів, навчальні програми предметів/інтегрованих курсів
подаються переліком. На основі навчальної програми предмета/інтегрованого курсу
вчитель складає календарно-тематичне планування з урахуванням навчальних
можливостей учнів класу. Календарно-тематичне та поурочне планування
здійснюється вчителем у довільній формі, у тому числі з використанням
друкованих чи електронних джерел тощо. Формат, обсяг, структура, зміст та
оформлення календарно-тематичних планів та поурочних планів-конспектів є
індивідуальною справою вчителя.
Вчитель має право
на вільний вибір освітніх програм, форм навчання, закладів освіти, установ і
організацій, інших суб’єктів освітньої діяльності, що здійснюють підвищення
кваліфікації та перепідготовку педагогічних працівників. Під час розроблення
календарно-тематичного та системи поурочного планування вчитель самостійно
вибудовує послідовність формування очікуваних результатів навчання, враховуючи
при цьому послідовність розгортання змісту в підручнику. Учитель може
переносити теми уроків, відповідно до того, як учні засвоїли навчальний
матеріал, визначати кількість годин на вивчення окремих тем. Адміністрація
закладу загальної середньої освіти або працівники методичних служб надають
методичну допомогу вчителю, з метою покращення освітнього процесу. Оцінювання
результатів навчання учнів у закладах загальної середньої освіти урегульовано
такими документами:
- Законом України
«Про повну загальну середню освіту» (стаття 17);
- Наказом МОН №
762 від 14.07.2015 р. «Порядок переведення учнів (вихованців) закладу загальної
середньої освіти до наступного класу», (у редакції наказу Міністерства освіти і
науки України від 08.05.2019р. № 621), зареєстрований в Міністерстві юстиції
України 30.07.2015 р. за № 924/27369; наказом МОН № 268 від 01.03.2021р.- Зміни
до Порядку переведення учнів закладу загальної середньої освіти до наступного
класу;
- Наказом МОН №
813 від 13.07.2021р. «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання
результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти».
·
У практичній діяльності педагоги керуються
Інструкцією з ведення класного журналу 5-11(12)-х класів загальноосвітніх
навчальних закладів, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України
від 03.06.2006р. № 496. При виставленні тематичної оцінки враховуються всі види
навчальної діяльності, що підлягали оцінюванню протягом вивчення теми. При
цьому проведення окремої тематичної атестації при здійсненні відповідного
оцінювання не передбачається. Семестрове оцінювання здійснюється на підставі
тематичних оцінок. При цьому мають враховуватися динаміка особистих навчальних
досягнень учня (учениці) з предмета протягом семестру, важливість теми,
тривалість її вивчення, складність змісту тощо. Річне оцінювання здійснюється
на підставі семестрових або скоригованих семестрових оцінок. Річна оцінка не
обов’язково є середнім арифметичним від оцінок за І та ІІ семестри. При
виставлення річної оцінки мають враховуватися: динаміка особистих навчальних
досягнень учня (учениці) з предмета протягом року; важливість тем, які
вивчались у І та ІІ семестрах, тривалість їх вивчення та складність змісту;
рівень узагальнення й уміння застосовувати набуті протягом навчального року
знання тощо. Відповідно до чинних нормативних актів і семестрова і річна оцінки
можуть підлягати коригуванню. Коригування семестрової оцінки проводиться згідно
з пунктом 3.2. Інструкції з ведення класного журналу 5-11(12)-х класів
загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої наказом Міністерства освіти
і науки України від 03.06.2006 № 496. Коригування річної оцінки проводиться
згідно з пунктами 9-10 Порядку переведення учнів (вихованців) закладу загальної
середньої освіти до наступного класу, затвердженого наказом Міністерства освіти
і науки України 14.07 2015 № 762 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки
України від 08 травня 2019 року № 621), зареєстрованого в Міністерстві юстиції
України 30 липня 2015 р. за № 924/27369, річне оцінювання може коригуватись.
Структура навчального року (за чвертями, півріччями, семестрами), тривалість
навчального тижня, дня, занять, відпочинку між ними, інші форми організації
освітнього процесу встановлюються закладом загальної середньої освіти у межах
часу, передбаченого освітньою програмою. У зв’язку із світовим викликом щодо
епідеміологічної ситуації, що має місце і в Україні, та необхідністю введення
карантинних заходів задля запобігання поширенню вірусних хворіб, під час
планування організаційних заходів, що забезпечують освітній процес, у тому
числі і під час календарно-тематичного планування з предметів важливо врахувати
можливість організації освітнього процесу в межах навчального року в умовах
карантину. Для організації дистанційного навчання в цей період необхідно
користуватися методичними рекомендаціями, поданими у листах МОН від 23.03.2020р.
№ 1/9-173; від 16.04.2020 № 1/9-213; методичними рекомендаціями «Організація
дистанційного навчання в школі» (авт. А. Лотоцька, А. Пасічник), розробленими
за підтримки МОН (https://cutt.ly/MynTayc) При організації освітнього процесу в
карантинних умовах має забезпечуватись:
·
соціальне дистанціювання;
·
мінімізація переміщення здобувачів освіти та
комунікація між ними в межах закладу освіти;
·
дотримання нормативів наповнюваності
класів та інших вимог законодавства про освіту. Школа може організувати
дистанційне навчання за допомогою: поєднання онлайн-занять через Zoom, Skype,
Instagram, Moodle,
Klassroom;
заздалегідь записаних відеоуроків, презентацій від вчителів чи із зовнішніх
освітніх ресурсів; ретельно підібраних завдань для самостійної роботи із
подальшою перевіркою; використання безкоштовних вебсерверів та платформ,
наприклад, Google, Classroom, Moodle, Microsoft Teams, Zoom.
Задля
забезпечення якісного виконання освітніх програм в умовах очного та
дистанційного навчання необхідно під час
календарно-тематичного планування у навчальних програмах і
календарно-тематичних планах виділити ключові теми, на яких ґрунтується
подальше опрацювання програмового матеріалу. Важливим є формування у здобувачів
освіти уміння вчитися з використанням ІТ, а в учителів – уміння забезпечувати
цей процес має стати пріоритетним освітнім завданням закладу освіти у 2021/2022н.р.
Задля дотримання безпечних умов
перебування учасників освітнього процесу заклад освіти керуватиметься нормативними документами
Міністерства охорони здоров’я України, місцевих органів влади щодо здійснення
протиепідемічних заходів. Тривалість уроків під час дистанційного навчання,
згідно вимог Санітарного регламенту до організації роботи з технічними засобами
навчання, передбачає:
·
для учнів 1 класу – не більше 10 хв.;
·
для учнів 2-4 класів – не більше 15 хв.;
·
для учнів 5-7 класів – не більше 20 хв.;
·
для 8-9 класів – 20-25 хв.;
·
для 10-11 класів – на першій годині занять
– до 30 хв., на другій годині занять – 20 хв.
І. В
Милятичівському ЗЗСО І-ІІІ ступенів Солонківської сільської ради є 11 класів
– комплектів, де навчатиметься 189 учнів:
4 початкові класи – комплекти – 68 учнів, 5
класів – комплектів 5 – 9 класів – 99
учень, 2 класи – комплекти 10 – 11 класів – 23 учнів.
Робочий навчальний план для:
·
1-2 класу розроблений за Типовим навчальним
планом для початкової школи авторського колективу «Нова українська школа – 1»,
додаток №1
(наказ
МОН від 08.10.2019р. № 1272).
·
3-4 класу розроблений
за Типовим
навчальним планом для початкової школи авторського колективу «Нова українська
школа – 1», додаток №1
(наказ
МОН від 08.10.2019р. № 1273).
·
5- 9 класів – розроблений за Типовою освітньою
програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня, затвердженої наказом
МОН України №405 20.04.2018 р.
·
В 5 класі навчання учня, Завацького
Назара, який має
порушення інтелектуального розвитку легкого ступеня відбуватиметься за Типовим
навчальним планом для початкової школи авторського колективу «Нова українська
школа – 1», додаток №1 (наказ МОН від
08.10.2019р. № 1273).
·
10–11 класів – розроблений за Типовою освітньою
програмою закладів середньої освіти ІІІ ступеня, затвердженої наказом МОН
України №408 20.04.2018 р. (у редакції наказу МОН від 28.11.2019р. №1493 зі
змінами, внесеними наказом МОН від 31.03.2020р. №464).
ІІ. Навчальні плани початкової, базової
та профільної школи спрямовані на
виконання Державного стандарту початкової загальної освіти та Державного
стандарту базової і повної загальної середньої освіти, роботу за 5-ти денним
навчальним тижнем з українською мовою навчання. Відповідно до наказу МОН
України №128 від 20.02.2002 р. «Про
порядок поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у
загальноосвітніх навчальних закладах» у 3, 4, 5, 6, класах
здійснюється поділ класів на дві групи на уроках інформатики з метою
забезпечення учнів індивідуальним робочим місцем у обладнаному належним чином
комп’ютерному класі.
Варіативна складова навчального плану
основної школи спрямована на поглиблення знань учнів з англійської мови, української
мови, вивчення українознавства.
Варіативна складова навчального плану
старшої школи зорієнтована на поглиблення знань учнів з української мови,
зарубіжної літератури, англійської мови, Захисту України, вивчення фінансової
грамотності та українознавства.
Години фізичної культури не враховуються в гранично
допустиме навантаження на учня.
ІІІ. Структура навчального року
1.
Початок та закінчення навчального
року.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про освіту», Закону України «Про повну
загальну середню освіту» та листа Міністерства освіти і науки України від
20.05.2013 року № 1/9 – 349 навчальний рік розпочинається 01 вересня святом –
День Знань- і закінчується не пізніше 1 липня.
2.
Організація навчальних занять.
Навчальні заняття організовуються за семестровою системою:
орієнтовно:
І семестр – з 01 вересня по 31 грудня 2021 року
ІІ семестр – з 17
січня по 31 травня 2022 року
3.
Орієнтовні канікули.
Впродовж навчального року для учнів
проводяться канікули. Тривалість канікул протягом навчального року не може бути
меншою 30 календарних днів. Рекомендовані терміни проведення канікул:
осінні – з 25
жовтня по 31 жовтня 2021 року
зимові – з 01
січня 2022 року по 16 січня 2022 року
весняні – з 28
березня по 03 квітня 2022 року
Конкретні терміни проведення канікул визначаються навчальними закладами
за погодженням з відповідними органами управління освітою та засновником з урахуванням місцевих особливостей та
кліматичних умов. У 1 класі можуть бути запроваджені у лютому 2022 року
додаткові канікули за рішенням навального закладу.
4.
Проведення навчальних екскурсій та
навчальної практики.
Навчальні екскурсії та навчальна практика можуть організовуватися відповідно до інструктивно –
методичного листа МОН України від 06.02.2008р. № 1/9-61 у червні 2022 року за
рішенням педагогічної ради закладу.
Навчальні екскурсії для учнів 1–4 класів тривалістю не більше 3-х
академічних годин на день.
Навчальні екскурсії та практика для учнів
проводяться 5–6 класах по 3 академічні
години на день; у 7–8 класах – 4 академічні години на день; у 10 класі – 5
академічних годин на день.
Необхідною умовою організації навчальних екскурсій і навчальної практики
є дотримання санітарно – гігієнічних умов та вимог техніки безпеки. Зміст, форми
навчальних екскурсій та навчальної практики, їх доцільність, а також час їх
проведення визначаються адміністрацією закладу освіти за рішенням педагогічної
ради. Загальна тривалість навчального року – 175 днів.
5.
Проведення державної підсумкової
атестації.
Перелік предметів для проведення
державної підсумкової атестації для учнів початкової, базової та профільної школи, форма та терміни їх проведення
визначені наказом МОН України № 528 від 14.05.2021р.
6.
Режим роботи навчального закладу.
Школа працює за 5-ти денним робочим тижнем з двома вихідними – субота та
неділя. Початок занять у школі – 09.00 год.
Тривалість уроків у 1 класі –
35 хв
2-4 класах – 40 хв
5-11 класах – 45 хв
Після другого та третього уроків визначено перерви тривалістю 20 хв. На
цих перервах здійснюється харчування учнів. Тривалість всіх інших перерв – 10
хв. Через годину після закінчення занять розпочинається робота факультативів та
курсів за вибором учнів. Гурткові заняття в початковій школі розпочинаються о 14.30 год, у базовій та профільній школі - о
15.30 год. Закінчення гурткових занять не пізніше 18.00. год.
В умовах пандемії COVID -19 можливі тимчасові зміни в режимі
роботи закладу освіти.
Схвалено на Затверджено:
педраді 30.08.2021 р.
директор закладу освіти
_________/Михальчук О.П./
НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
розроблений за Типовим навчальним планом для початкової школи авторського колективу «Нова українська школа –1» (1-4 класи) додаток №1.
ІНВАРІАТИВНИЙ СКЛАДНИК
№ з.п. |
Навчальні предмети |
Кількість годин у
класах |
|||
1 клас |
2 клас |
3 клас |
4 клас |
||
1. |
Українська мова |
7+1 |
7+1 |
7+1 |
7+1 |
2. |
Іноземна мова (англ.) |
2 |
3 |
3 |
3 |
3. |
Математика |
4 |
4 |
5 |
5 |
4. |
Природознавство |
2 |
2 |
2 |
2 |
5. |
Музичне мистецтво |
1 |
1 |
1 |
1 |
6. |
Образотворче мистецтво |
1 |
1 |
1 |
1 |
7. |
Трудове навчання |
1 |
1 |
1 |
1 |
8. |
Інформатика |
- |
1 |
1/1 |
1/1 |
9. |
Основи здоров’я |
1 |
1 |
1 |
1 |
10. |
Фізична культура |
3 |
3 |
3 |
3 |
|
Усього: |
23 |
25 |
26/1 |
26/1 |
Варіативний складник |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Додаткові
години для вивчення предметів освітніх галузей, проведення індивідуальних
консультацій та групових занять. |
0 |
0 |
0 |
0 |
Гранично
допустиме наванта – ження на
одного учня |
20 |
22 |
23 |
23 |
|
Всього годин :
|
23 |
25 |
26/1 |
26/1 |
Схвалено на Затверджено:
педраді 30.08.2021 р.
керівник закладу освіти
________ / Михальчук О.П./
НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
ДЛЯ 5 - 9 КЛАСІВ,
розроблений за Типовою
освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня,
затвердженої наказом МОН України №405 20.04.2018 р., таблиця 1.
ІНВАРІАТИВНИЙ
СКЛАДНИК
№ з.п. |
Навчальні предмети |
Кількість годин у
класах |
||||
5
клас |
6
клас |
7
клас |
8
клас |
9
клас |
||
1. |
Українська
мова |
3,5 |
3,5 |
2,5 |
2 |
2+1 |
2. |
Українська
література |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3. |
Іноземна
мова (англ.) |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4. |
Зарубіжна
література |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
5. |
Історія
України |
1 |
1 |
1 |
1,5 |
1,5 |
6. |
Всесвітня
історія |
- |
1 |
1 |
1 |
1 |
7. |
Основи
правознавства |
- |
- |
- |
- |
1 |
8. |
Музичне
мистецтво |
1 |
1 |
1 |
- |
- |
9. |
Образотворче
мистецтво |
1 |
1 |
1 |
- |
- |
10. |
Мистецтво |
- |
- |
- |
1 |
1 |
11. |
Математика |
4 |
4 |
- |
- |
- |
12. |
Алгебра
|
- |
- |
2 |
2 |
2 |
13. |
Геометрія
|
- |
- |
2 |
2 |
2 |
14. |
Природознавство |
2 |
- |
- |
- |
- |
15. |
Біологія
|
- |
2 |
2 |
2 |
2 |
16. |
Географія |
- |
2 |
2 |
2 |
1,5 |
17. |
Фізика |
- |
- |
2 |
2 |
3 |
18. |
Хімія
|
- |
- |
1,5 |
2 |
2 |
19. |
Трудове
навчання |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
20. |
Інформатика
|
1/1 |
1/1 |
1/1 |
2/2 |
2/2 |
21. |
Основи
здоров’я |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
22. |
Фізична
культура |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
|
Разом : |
26,5/1 |
29,5/1 |
31/1 |
31, 5/2 |
34/2 |
Додатковий
час на предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації |
2 |
3 |
1 |
2 |
1 |
|
|
Курси за
вибором |
- |
- |
- |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
Факультативи, індив. заняття |
2 |
3 |
1 |
2 |
1 |
1. |
Українознавство |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2. |
Англ.
мова |
1 |
1 |
|
1 |
|
3. |
Укр
мова |
|
1 |
|
|
|
|
Гран.
допустиме наван. на учня |
28 |
31 |
32 |
33 |
33 |
|
Всього годин : |
28,5/1 |
32,5/1 |
32/1 |
33,5/2 |
35/2
|
Затверджено:
Схвалено на директор закладу освіти
педраді 30.08.2021 р. ______/Михальчу О.П./
НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН ДЛЯ 10 – 11 КЛАСІВ,
розроблений за Типовою освітньою
програмою закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня, затвердженої наказом
МОН України №408 20.04.2018 р. (у редакції наказу МОН від 28.11.2019 №1493 зі
змінами, внесеними наказом МОН від 31.03.2020 №464),
(10 - 11 класи) таблиця № 2
ІНВАРІАТИВНИЙ СКЛАДНИК
|
Навчальні предмети |
Кількість годин на тиждень у класах |
|
10 |
11 |
||
1. |
Українська мова |
2 |
2+1 |
2. |
Українська література |
2 |
2 |
3. |
Іноземна мова (англ.) |
2+1 |
2+1 |
4. |
Зарубіжна література |
1 |
1 |
5. |
Історія України |
1,5 |
1,5 |
6. |
Всесвітня історія |
1 |
1 |
7. |
Громадянська освіта |
2 |
0 |
8.
|
Математика: Алгебра і початки аналізу Геометрія
|
2 1+1 |
2 1+1 |
9.
|
Фізика
і астрономія :
Фізика Астрономія |
3 0 |
3 1 |
10. |
Біологія і екологія |
2 |
2 |
11. |
Географія |
1,5 |
1 |
12. |
Хімія |
1,5 |
2 |
13. |
Технології |
2 |
1 |
14. |
Інформатика |
1 |
2 |
15. |
Фізична культура |
3 |
3 |
16. |
Захист України |
1,5 |
1,5 |
|
Разом : |
32 |
32 |
|
Додаткові
години на окремі базові предмети, спеціальні курси, факультативи та
індивідуальні заняття |
5 |
4 |
|
Курси
за вибором : |
|
|
|
Факультативи,
індив. заняття |
|
|
1. |
Фінансова грамотність |
1 |
- |
2. |
Зарубіжна література |
|
1 |
3. |
Українознавство |
1 |
1 |
4. |
Захист України (основи медичних знань) |
1 |
1 |
5. |
Англійська
мова |
1 |
1 |
6. |
Українська мова |
1 |
|
|
Гран.
допуст. навантаження на одного учня |
33 |
33 |
|
Всього
годин : |
37 |
36 |
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ на 2020-2021 н.р.
Організація освітньої
діяльності у закладі загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році
здійснюватиметься відповідно до законів України «Про освіту», «Про повну
загальну середню освіту», Концепції реалізації державної політики у сфері
реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до
2029 року (схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.12.2016 №
988-р - https://cutt.ly/OyA9z5p), Державного стандарту початкової освіти,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 87 (у
редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24.07.2019 № 688) (у 1-3
класах), Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 № 462 (у 4-х класах);
Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392. Освітня програма
розроблена на основі:
для 1-2 класів –
Державного стандарту початкової освіти (2018), типових освітніх програм (наказ
МОН від 08.10.2019 № 1272);
для 3 класів – Державного стандарту початкової
освіти (2018), типових освітніх програм (наказ МОН від 08.10.2019 № 1273);
для 4 класів – Державного
стандарту початкової загальної освіти (2011), типових освітніх програм (наказ
МОН від 20.04.2018 № 407).
У 5-11 класах закладів
загальної середньої освіти освітній процес здійснюватиметься відповідно до
таких типових освітніх програм:
«Типова освітня програма
закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня», затверджена наказом МОН від
20.04.2018 № 405; затверджена наказом МОН від 20.04.2018 № 405;
«Типова освітня програма
закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня», затверджена наказом МОН від
20.04.2018 № 408 (у редакції наказу МОН від 28.11.2019 №1493 зі змінами,
внесеними наказом МОН від 31.03.2020 № 464).
В освітній програмі загальний обсяг навчального навантаження визначається у навчальному плані, очікувані результати навчання здобувачів освіти окреслюються у навчальних програмах предметів/інтегрованих курсів (що є складниками освітньої програми). В освітній програмі закладу освіти, що складена на основі типової освітньої програм чи іншої освітньої програми та може бути впроваджена відповідно до чинних нормативних документів, навчальні програми предметів/інтегрованих курсів подаються переліком. На основі навчальної програми предмета/інтегрованого курсу вчитель складає календарно-тематичне планування з урахуванням навчальних можливостей учнів класу. Календарно-тематичне та поурочне планування здійснюється вчителем у довільній формі, у тому числі з використанням друкованих чи електронних джерел тощо. Формат, обсяг, структура, зміст та оформлення календарно-тематичних планів та поурочних планів-конспектів є індивідуальною справою вчителя. Вчитель має право на вільний вибір освітніх програм, форм навчання, закладів освіти, установ і організацій, інших суб’єктів освітньої діяльності, що здійснюють підвищення кваліфікації та перепідготовку педагогічних працівників. Під час розроблення календарно-тематичного та системи поурочного планування вчитель самостійно вибудовує послідовність формування очікуваних результатів навчання, враховуючи при цьому послідовність розгортання змісту в підручнику. Учитель може переносити теми уроків, відповідно до того, як учні засвоїли навчальний матеріал, визначати кількість годин на вивчення окремих тем. Адміністрація закладу загальної середньої освіти або працівники методичних служб надають методичну допомогу вчителю, з метою покращення освітнього процесу. Оцінювання результатів навчання учнів у закладах загальної середньої освіти урегульовано такими документами: - Закон України «Про повну загальну середню освіту» (стаття 17); - Порядок переведення учнів (вихованців) закладу загальної середньої освіти до наступного класу, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України 14.07.2015 № 762 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 08.05.2019 № 621), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 30.07.2015 за № 924/27369;
Інструкція з ведення
класного журналу 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів,
затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 03.06.2006 № 496.
При виставленні тематичної оцінки враховуються всі види навчальної діяльності,
що підлягали оцінюванню протягом вивчення теми. При цьому проведення окремої
тематичної атестації при здійсненні відповідного оцінювання не передбачається.
Семестрове оцінювання здійснюється на підставі тематичних оцінок. При цьому
мають враховуватися динаміка особистих навчальних досягнень учня (учениці) з
предмета протягом семестру, важливість теми, тривалість її вивчення, складність
змісту тощо. Річне оцінювання здійснюється на підставі семестрових або скоригованих
семестрових оцінок. Річна оцінка не обов’язково є середнім арифметичним від
оцінок за І та ІІ семестри. При виставлення річної оцінки мають враховуватися:
динаміка особистих навчальних досягнень учня (учениці) з предмета протягом
року; важливість тем, які вивчались у І та ІІ семестрах, тривалість їх вивчення
та складність змісту; рівень узагальнення й уміння застосовувати набуті
протягом навчального року знання тощо. Відповідно до чинних нормативних актів і
семестрова і річна оцінки можуть підлягати коригуванню. Коригування семестрової
оцінки проводиться згідно з пунктом 3.2. Інструкції з ведення класного журналу
5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої наказом
Міністерства освіти і науки України від 03.06.2006 № 496. Коригування річної
оцінки проводиться згідно з пунктами 9-10 Порядку переведення учнів
(вихованців) закладу загальної середньої освіти до наступного класу,
затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 14.07 2015 № 762 (у
редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 08 травня 2019 року №
621), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 липня 2015 р. за №
924/27369, річне оцінювання може коригуватись. Структура навчального року (за
чвертями, півріччями, семестрами), тривалість навчального тижня, дня, занять,
відпочинку між ними, інші форми організації освітнього процесу встановлюються
закладом загальної середньої освіти у межах часу, передбаченого освітньою
програмою. У зв’язку із світовим викликом щодо епідеміологічної ситуації, що
має місце і в Україні, та необхідністю введення карантинних заходів задля
запобігання поширенню вірусних хвороб, під час планування організаційних
заходів, що забезпечують освітній процес, у тому числі і під час календарно-тематичного
планування з предметів важливо врахувати можливість організації освітнього
процесу в межах навчального року в умовах карантину. Для організації
дистанційного навчання в цей період необхідно користуватися методичними
рекомендаціями, поданими у листах МОН від 23.03.2020 № 1/9-173; від 16.04.2020
№ 1/9-213; методичними рекомендаціями «Організація дистанційного навчання в
школі» (авт. А. Лотоцька, А. Пасічник), розробленими за підтримки МОН
(https://cutt.ly/MynTayc) При організації освітнього процесу в карантинних
умовах має забезпечуватись: - соціальне дистанціювання; - мінімізація
переміщення здобувачів освіти та комунікація між ними в межах закладу освіти; -
дотримання нормативів наповнюваності класів та інших вимог законодавства про
освіту. Школа може організувати дистанційне навчання за допомогою: поєднання
онлайн-занять через Zoom, Skype, Instagram, Google, Hangouts; заздалегідь
записаних відеоуроків, презентацій від вчителів чи із зовнішніх освітніх
ресурсів; ретельно підібраних завдань для самостійної роботи із подальшою перевіркою;
використання безкоштовних вебсерверів та платформ, наприклад, Google,
Classroom, Moodle, Microsoft Teams. Задля
забезпечення якісного виконання освітніх програм в умовах очного та
дистанційного навчання необхідно під час
календарно-тематичного планування у навчальних програмах і
календарно-тематичних планах виділити ключові теми, на яких ґрунтується
подальше опрацювання програмового матеріалу. Важливим є формування у здобувачів
освіти уміння вчитися з використанням ІТ, а в учителів – уміння забезпечувати
цей процес має стати пріоритетним освітнім завданням закладів освіти у
2020/2021 навчальному році. Задля
дотримання безпечних умов перебування учасників освітнього процесу заклад
освіти керуватиметься нормативними
документами Міністерства охорони здоров’я України, місцевих органів влади щодо
здійснення протиепідемічних заходів.
І. В
КЗ ПРР «Милятичівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів Пустомитівського району Львівської
області» є 11 класів
– комплектів, де навчатиметься 186 учнів:
4 початкові класи – комплекти – 69 учнів, 5
класів – комплектів 5 – 9 класів – 89
учень, 2 класи – комплекти 10 – 11 класів – 28 учнів.
Робочий навчальний план для:
·
1-2 класу розроблений за Типовим навчальним
планом для початкової школи авторського колективу «Нова українська школа – 1»,
додаток №1
(наказ
МОН від 08.10.2019 № 1272).
·
3 класу розроблений
за Типовим
навчальним планом для початкової школи авторського колективу «Нова українська
школа – 1», додаток №1
(наказ
МОН від 08.10.2019 № 1273).
·
4 класу розроблений за Типовою освітньою програмою закладів
середньої освіти І ступеня, затвердженої наказом МОН України від 20.04.2018 р.
№407 .
·
5- 9 класів – розроблений за Типовою освітньою
програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня, затвердженої наказом
МОН України №405 20.04.2018 р.
·
10–11 класів – розроблений за Типовою освітньою
програмою закладів середньої освіти ІІІ ступеня, затвердженої наказом МОН
України №408 20.04.2018 р. (у редакції наказу МОН від 28.11.2019 №1493 зі
змінами, внесеними наказом МОН від 31.03.2020 №464).
ІІ. Навчальні плани початкової,
основної та старшої школи спрямовані на виконання Державного стандарту
початкової загальної освіти та Державного стандарту базової і повної загальної
середньої освіти, роботу за 5-ти денним навчальним тижнем з українською мовою
навчання. Відповідно до наказу МОН України №128 від 20.02.2002 р. «Про порядок поділу класів на групи при
вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах» у 3, 4, 5,
6, класах здійснюється поділ класів на дві групи на
уроках інформатики з метою забезпечення учнів індивідуальним робочим місцем у
обладнаному належним чином комп’ютерному класі.
Варіативна складова навчального плану
початкової школи спрямована на вивчення християнської етики.
Варіативна складова навчального плану
основної школи спрямована на поглиблення знань учнів з англійської мови, української
мови, вивчення християнської етики.
Варіативна складова навчального плану
старшої школи зорієнтована на поглиблення знань учнів з української мови,
алгебри, зарубіжної літератури, ЗахистуУкраїни, фінансової грамотності,
вивчення християнської етики.
ІІІ. Структура навчального року
1.
Початок та закінчення навчального
року.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про освіту», Закону України «Про повну
загальну середню освіту» та листа Міністерства освіти і науки України від
20.05.2013 року № 1/9 – 349 навчальний рік розпочинається 01 вересня святом –
День Знань- і закінчується не пізніше 1 липня.
2.
Організація навчальних занять.
Навчальні заняття організовуються за семестровою системою:
орієнтовно:
І семестр – з 01 вересня по 31 грудня 2020 року
ІІ семестр – з 18
січня по 28 травня 2021 року
3.
Орієнтовні канікули.
Впродовж навчального року для учнів
проводяться канікули. Тривалість канікул протягом навчального року не може бути
меншою 30 календарних днів. Рекомендовані терміни проведення канікул:
осінні – з 26
жовтня по 01 листопада 2020 року
зимові – з 01
січня 2020 року по 17 січня 2021 року
весняні – з 29
березня по 04 квітня 2021 року
Конкретні терміни проведення канікул визначаються навчальними закладами
за погодженням з відповідними органами управління освітою та засновником з урахуванням місцевих особливостей та
кліматичних умов. У 1 класі можуть бути запроваджені у лютому 2021 року
додаткові канікули за рішенням навального закладу.
4.
Проведення навчальних екскурсій та
навчальної практики.
Навчальні екскурсії та навчальна практика організовуються відповідно до
інструктивно – методичного листа МОН України від 06.02.2008р. № 1/9-61 протягом
2020-2021 навчального року.
Навчальні екскурсії для учнів 1–4 класів проводяться протягом 4 днів,
тривалістю не більше 3-х академічних годин на день.
Навчальні екскурсії та практика для учнів 5–8,
10 класів проводяться протягом 10 днів. У 5–6 класах по 3 академічні години на
день; у 7–8 класах – 4 академічні години на день; у 10 класі – 5 академічних
годин на день.
Необхідною умовою організації навчальних екскурсій і навчальної практики
є дотримання санітарно – гігієнічних умов та вимог техніки безпеки.
Зміст, форми навчальних екскурсій та навчальної практики, їх
доцільність, а також час їх проведення визначаються адміністрацією закладу
освіти.
5.
Проведення державної підсумкової
атестації.
Перелік предметів для проведення
державної підсумкової атестації для учнів початкової, основної та старшої
школи, форма та терміни їх проведення будуть встановлені та затверджені
додатково після наказу Міністерства освіти та науки України.
6.
Режим роботи навчального закладу.
Школа працює за 5-ти денним робочим тижнем з двома вихідними – субота та
неділя. Початок занять у школі – 09.00 год.
Тривалість уроків у 1 класі –
35 хв
2-4 класах – 40 хв
5-11 класах – 45 хв
Після другого та третього уроків визначено перерви тривалістю 20 хв. На
цих перервах здійснюється харчування учнів. Тривалість всіх інших перерв – 10
хв. Через годину після закінчення занять розпочинається робота факультативів та
курсів за вибором учнів. Гурткові заняття в молодшій розпочинають свою роботу о
14.30 год, у основній та старшій школі о 15.30 год. Закінчення гурткових занять
не пізніше 18.00. год.
В умовах пандемії COVID -19 можливі тимчасові зміни в режимі роботи закладу освіти.
Схвалено на Затверджено:
педраді 28.08.2020 р.
керівник закладу освіти
_________/Михальчук О.П./
НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ,
розроблений за Типовим навчальним планом для початкової школи авторського колективу «Нова українська школа –1» (1-3 класи) додаток №1 та Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти І ступеня, затвердженої наказом МОН України від 20.04.2018 р. №407 (4 клас), таблиця №1
ІНВАРІАНТНА СКЛАДОВА
№ з.п. |
Навчальні предмети |
Кількість годин у
класах |
|||
1 клас |
2 клас |
3 клас |
4 клас |
||
1. |
Українська мова |
7 |
7 |
7 |
7 |
2. |
Іноземна мова (англ.) |
2 |
3 |
3 |
2+1 |
3. |
Математика |
4 |
4 |
5 |
4 |
4. |
Я у світі |
- |
- |
- |
1 |
5. |
Природознавство |
2 |
2 |
2 |
2 |
6. |
Музичне мистецтво |
1 |
1 |
1 |
1 |
7. |
Образотворче мистецтво |
1 |
1 |
1 |
1 |
8. |
Трудове навчання |
1 |
1 |
1 |
1 |
9. |
Інформатика |
- |
1 |
1/1 |
1/1 |
10. |
Основи здоров’я |
1 |
1 |
1 |
1 |
11. |
Фізична культура |
3 |
3 |
3 |
3 |
|
Усього: |
22 |
24 |
25/1 |
25/1 |
Варіативна складова |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
|
Курси за вибором |
1 |
1 |
1 |
1 |
1. |
Християнська етика |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
Факультативи, індивідуальні заняття |
- |
- |
- |
- |
Гранично
допустиме наванта – ження на
одного учня |
20 |
22 |
23 |
23 |
|
Всього годин : |
23 |
25 |
26/1 |
26/1 |
педраді 28.08.2020 р.
керівник закладу освіти
________ / Михальчук О.П./
НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
ДЛЯ 5 - 9 КЛАСІВ,
розроблений за Типовою
освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня,
затвердженої наказом МОН України №405 20.04.2018 р., таблиця 1.
ІНВАРІАНТНА
СКЛАДОВА
№ з.п. |
Навчальні предмети |
Кількість годин у
класах |
||||
5
клас |
6
клас |
7
клас |
8
клас |
9
клас |
||
1. |
Українська
мова |
3,5 |
3,5 |
2,5 |
2 |
2+1 |
2. |
Українська
література |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3. |
Іноземна
мова (англ.) |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4. |
Зарубіжна
література |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
5. |
Історія
України |
1 |
1 |
1 |
1,5 |
1,5 |
6. |
Всесвітня
історія |
- |
1 |
1 |
1 |
1 |
7. |
Основи
правознавства |
- |
- |
- |
- |
1 |
8. |
Музичне
мистецтво |
1 |
1 |
1 |
- |
- |
9. |
Образотворче
мистецтво |
1 |
1 |
1 |
- |
- |
10. |
Мистецтво |
- |
- |
- |
1 |
1 |
11. |
Математика |
4 |
4 |
- |
- |
- |
12. |
Алгебра
|
- |
- |
2 |
2 |
2 |
13. |
Геометрія
|
- |
- |
2 |
2 |
2 |
14. |
Природознавство |
2 |
- |
- |
- |
- |
15. |
Біологія
|
- |
2 |
2 |
2 |
2 |
16. |
Географія |
- |
2 |
2 |
2 |
1,5 |
17. |
Фізика |
- |
- |
2 |
2 |
3 |
18. |
Хімія
|
- |
- |
1,5 |
2 |
2 |
19. |
Трудове
навчання |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
20. |
Інформатика
|
1/1 |
1/1 |
1/1 |
2/2 |
2 |
21. |
Основи
здоров’я |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
22. |
Фізична
культура |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
|
Разом : |
26,5/1 |
29,5/1 |
31/1 |
31, 5/2 |
34 |
Додатковий
час на предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
|
Курси за
вибором |
- |
- |
- |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
Факультативи, індив. заняття |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1. |
Християнська
етика |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2. |
Англ.
мова |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3. |
Укр
мова |
1 |
- |
- |
- |
- |
|
Гран.
допустиме наван. на учня |
28 |
31 |
32 |
33 |
33 |
|
Всього годин : |
29,5/1 |
31,5/1 |
33/1 |
33,5/2 |
36
|
Схвалено на Затверджено:
педраді 28.08.2020 р. керівник закладу освіти
________ / Михальчук О.П./
НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН ДЛЯ 10 – 11 КЛАСІВ,
розроблений за Типовою освітньою
програмою закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня, затвердженої наказом
МОН України №408 20.04.2018 р. (у редакції наказу МОН від 28.11.2019 №193 зі
змінами, внесеними наказом МОН від 31.03.2020 №464),
(10 - 11 класи) таблиця № 2.
ІНВАРІАНТНА
СКЛАДОВА
|
Навчальні предмети |
Кількість годин на тиждень у класах |
|
10 |
11 |
||
1. |
Українська мова |
2 |
2+1 |
2. |
Українська література |
2 |
2 |
3. |
Іноземна мова (англ.) |
2+1 |
2+1 |
4. |
Зарубіжна література |
1 |
1 |
5. |
Історія України |
1,5 |
1,5 |
6. |
Всесвітня історія |
1 |
1 |
7. |
Громадянська освіта |
2 |
- |
8.
|
Математика: Алгебра і початки аналізу Геометрія
|
2 1+1 |
2 1+1 |
9.
|
Фізика
і астрономія :
Фізика Астрономія |
3 - |
3 1 |
10. |
Біологія і екологія |
2 |
2 |
11. |
Географія |
1,5 |
1 |
12. |
Хімія |
1,5 |
2 |
13. |
Технології |
2 |
1 |
14. |
Інформатика |
1 |
2 |
15. |
Фізична культура |
3 |
3 |
16. |
Захист України |
1,5 |
1,5 |
|
Разом : |
32 |
32 |
|
Додаткові
години на окремі базові предмети, спеціальні курси, факультативи та
індивідуальні заняття |
4 |
4 |
|
Курси
за вибором : |
|
|
|
Факультативи,
індив. заняття |
4 |
4 |
1. |
Фінансова грамотність |
1 |
- |
2. |
Зарубіжна література |
- |
1 |
3. |
Християнська етика |
1 |
1 |
4. |
Захист України (основи
медичних знань) |
1 |
1 |
5. |
Англійська
мова |
1 |
- |
6. |
Українська мова |
- |
1 |
|
Гран.
допуст. навантаження на одного учня |
33 |
33 |
|
Всього
годин : |
36 |
36 |
Немає коментарів:
Дописати коментар